کابینت فول ست حمام، جکوزی و اتاق سونا و اتاق دوش

کابینت فول ست مدرن TRACCIA :

این سرویس های کابینتی صد در صد ضد رطوبت و آب می باشد و از ورق پی وی سی مرغوب همگام با تکنولوژی روز طرح های نوین و بهترین و با کیفیت ترین رنگ و ورق پی وی با دانسیته بالا تهیه گردیده که محافظت و دوام بیشتر را به ارمغان می آورد. سیستم پرس حرارتی به کار رفته در ساخت فول ستهای پی وی سی آنها را مقاوم در برابر ضربه و آب نموده بطوریکه به راحتی قابل شستشو و نظافت بوده و سایزها و رنگهای متنوع و جذاب امکان قرار گرفتن آنها در هر فضایی را مهیا می نماید. طرح ها و مدلهای زیبای نوین و بروز این فول ستها به آسان قابل هماهنگی و هارمونی با سایر تکنولوژیهای بکار رفته در فضای سرویس بهداشتی شما می باشد و زیبایی و کارآمدی آن را صدچندان مینماید.

فناوری بنای ساختمان آرمه، با در اختیار داشتن بهترین طراحان و مهندسان مجرب این شاخه و بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا در کنار استفاده از بهترین مواد اولیه خارجی شامل ورق های پی وی سی مرغوب، رنگ های با کیفیت و اتصالات و ابزار و یراق تضمین شده در طراحی، کیفیت را با مناسبترین قیمت آمیخته و با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و دانش روز دنیا و نیروی انسانی متخصص ومجرب این محصولات را به بازار ارائه نموده است. فول سرویسهای روشویی کابینتی آرمه همراه با باکس مخصوص و شکیل عرضه می گردد که مشتری محترم میتواند بصورت اختیاری هر یک از آیتمها را به تنهایی و یا بصورت پکیج خریداری نماید.

گروه تولیدی بازرگانی آرمه با برند تجاری HOME BASE TEC افتخار دارد تولید کننده انبوه کابینت روشویی ضد خش و یکی از برترین و پر افتخارترین برندهای ایرانی تولید کننده کابینت روشویی ضد آب واقعی در ایران می باشد. آرمه، تولید کننده وتوزیع کننده انواع روشویی کابین دار، تولید و توزیع روشویی با پایه و بدون پایه در طرحها و رنگهای متنوع، محصول کشور ایران وبا کیفیت بالا در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد.

مدلهای محصولات ما منطبق با اخرین طرحهای حال حاضر اروپا می باشد.
استانداردهای CE اروپا –تضمین کیفیت،ISO 9000UKAS
استانداردهای روز اروپا را در طراحی و ارائه محصولات ما انتظار داشته باشید!
با در نظر گرفتن کیفیت محصول تضمین می کنیم که قیمت محصولات ما ارزانترین است.
خرید محصولات این شرکت نقطه آغاز تعهدات ماست.
مشتری گرامی مهمترین اصل در گسترش و توسعه فعالیت این شرکت رضایت خاطر و نظرات شماست.

  • ۰
  • ۰

عکس کابین حمام

عکس کابین حمام:شما می توانید علاوه بر مشاهده عکس های محصولات شرکت ارمه از سایر لینک های مرتبط با محصولات جکوزی استفاده نمایید: لطفا در صورت تمایل به مشاهده صفحات روی لینک آنها کلیک نمایید: جکوزی     –     جکوزی خانگی     –     فروش جکوزی خانگی     –     قیمت جکوزی     –     قیمت وان جکوزی     –     قیمت وان و جکوزی      –     قیمت جکوزی     –     وان جکوزی     –     وان جکوزی چیست     –      جکوزی حمام     –     سونا جکوزی         –         تجهیزات جکوزی خانگی

عکس کابین حمام

عکس کابین حمام:

کابین حمام دارای وان جکوزی

عکس کابین حمام:

کابین حمام دارای وان جکوزی مدل کنج: علاوه بر اینکه میتوانید در این کابین دوش بگیرید امکان اینکه لحظاتی درون وان جکوزی این کابین کمی خستگی روزانه خود را در کنید برای شما فراهم شده است.

عکس کابین حمام:

کابین حمام که نزدیک به چشم انداز منظره بیرون از منزل طراحی شده است موجب ارامش در ساعات استحمام میشود که برای اکثر افراد دلنشین است.

ادامه مطلب در این لینک

  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • آقای کرابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی